»

KUNDESERVICE

REKLAMASJON

Så leit at noe er blitt galt, men selvsagt så hjelper vi deg så raskt vi kan.

Kontakt oss gjerne via telefon eller mail.
Informasjonen som vi trenger for å kunne hjelpe deg så raskt som mulig er følgende:
Ordrenummer
Hva som er feil (savner du noe, er det gått i stykker osv)
Dersom noe er transportskadet eller feilprodusert trenger vi et bilde av skaden eller mangelen som du med fordel sender oss på mail.

Kontaktinformasjon ved reklamasjon
Rekkverkspesialisten/Avine AB
Von Utfallsgatan 21
415 05 GØTEBORG
Telefon 21 06 24 60
E-post:info@rekkverkspesialisten.no

Vad er reklamasjon?

Du kan reklamere rekkverket eller deler av det dersom det finnes opprinnelige feil på varen. Du kan f eks ikke reklamere rekkverket dersom du har oppgitt feil mål eller har skadet rekkverket ved montasje. Derimot så får du gjerne også i slike tilfeller ringe oss så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.
Les mer om våre garantier og reklamasjonsinformasjon i våre kjøpsbetingelser.

Returfrakt

Ved behov av returfrakt i forbindelse med reklamasjon står vi selvsagt for rimelige fraktkostnader.